Gearriveerd - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Koen en Marriet - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Koen en Marriet - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Door: Marriet & Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen en Marriet

28 Juli 2006 | Sri Lanka, Kandy

Woensdagmiddag om 13.30 plaatselijke tijd zijn we gearriveerd in Sri Lanka! We hebben een goede vlucht gehad. We hadden zelfs een eigen tv/game scherm in het vliegtuig. We waren wel erg moe toen we aankwamen en we hebben gelijk een taxi naar Kandy genomen. De eerste dag hebben we eigenlijk niks gedaan, beetje uitgerust, lekker wat tijdschriften gelezen (met dank aan Metteke!) We hebben alle voorschriften wat betreft het omgaan met een jetlag genegeerd en we hebben lekker veel geslapen (en we hebben dus nog last van een jetlag...). Nu zijn we uit ons enigszins luxe hotel vertrokken om naar een goedkoper guesthouse te gaan. Hier zullen we 5 nachten verblijven. We kunnen echter nog niet naar onze kamer want die wordt nog verbouwd... maar vanavond zou hij klaar zijn! De eerste wilde aapjes zijn gesignaleerd en gefotografeerd. Het resultaat van deze eerste volbrachte opdracht zullen we binnenkort op de website zetten. Nu gaan we Kandy verkennen.
In ieder geval willen we iedereen die al een opdracht heeft geplaatst of er over nadenkt, bedanken. We gaan er zoveel mogelijk proberen uit te voeren!

  • 28 Juli 2006 - 09:59

    Metteke:

    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Als ik het zo hoor, is het genieten (wat iedereen jullie opdraagt te doen) inmiddels echt begonnen!!! :-)

    X

  • 28 Juli 2006 - 10:03

    Irma:

    goed om te horen dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Heel veel plezier en geniet ervan.

  • 28 Juli 2006 - 11:21

    Meta:

    Midden in onze eigen drukte staan we van tijd tot tijd even stil bij jullie verre reis. Fijn dat sms-je en dit bericht. Ben benieuwd of je het antwoord ook kreeg. Ga vanavond naar Ellen en opa en oma, zal ze het laatste nieuws vertellen! Liefs Meta

  • 28 Juli 2006 - 17:12

    Kitty:

    Zijn jullie de jetlag inmiddels te boven? Ik denk nog stevig na over een opdracht voor jullie, het is iets te heet om goed na te denken, er komt er vast nog een. Geniet , veel liefs Kitty

  • 29 Juli 2006 - 08:49

    Janny:

    hee koen en marriet,
    wat gek dat jullie nu echt weg zijn en echt daar zijn. Daar in het verre azie. Maar ik geniet nu al van de verhalen (ook al is er nog maar 1 geweest over het daar zijn). En ben erg benieuwd of de kamer op tijd af verbouwt was, hahaha. Maar ik zal ook nog és een leuke opdracht verzinen. (ik ben namelijk niet de jannIE; al is het wel een opdracht die ik ook had kunnen bedenken, blijkbaar tpisch jannie/y)

    Ik kijk uit naar alle verhalen van de komende 3 maanden!

    Liefs Janny

  • 30 Juli 2006 - 07:57

    Jannie:

    Hey lieverds,
    Wat is dit leuk, ik geniet van jullie bericht maar ook van de reacties. Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Nu kan het echte genieten beginnen. Jullie plan om ook iets voor het goede doel te doen valt bij veel mensen in goede aarde. Binnenkort kan je ook een opdracht van mijn dochter en schoonzoon verw88. Ik hoop dat ik snel weer een bericht van jullie kan lezen. Have fun.
    Jannie

  • 31 Juli 2006 - 10:08

    Ingrid:

    Nog steeds aan het denken.....of eigenlijk aan het afwegen hahah, want ik heb al drie mogelijke opdrachten, even kijken welke het leukste is :-) !
    Hoop dat jullie verbouwde kamer bevalt en veel plezier nog daar!

    p.s. Heb mijn ouders ook over jullie 'opdrachten-plan' verteld, dus wie weet plaatsen zij ook nog iets binnenkort!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen en Marriet

Op deze website willen we al onze belevenissen van onze reis gaan bijhouden. Leuk als je regelmatig een kijkje komt nemen en een berichtje achterlaat!

Actief sinds 17 Juni 2006
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 12154

Voorgaande reizen:

25 Juli 2006 - 17 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: