Bijna weg... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Koen en Marriet - WaarBenJij.nu Bijna weg... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Koen en Marriet - WaarBenJij.nu

Bijna weg...

Door: Marriet & Koen

Blijf op de hoogte en volg Koen en Marriet

24 Juli 2006 | Nederland, Tilburg

De visa voor India en China staan in onze paspoorten, de serie prikken en 168 malariatabletten per persoon zijn gehaald, we hebben travelpacks gekocht, we hebben in de tropische hitte thermokleding voor Tibet gepast, het huis is "klaar" en we hebben alvast afscheid genomen van iedereen: kortom we hoeven alleen nog maar in te pakken en dan kunnen we gaan!
Vanavond nemen we afscheid van echt Hollands eten met aardappels en eigengeteelde boontjes, hierna zullen we alleen nog maar rijst eten...

Dit zal het laatste berichtje vanuit Nederland zijn. Tot in Sri Lanka!

  • 24 Juli 2006 - 18:52

    Rabia Nabibaks:

    Hallo Koen en mariette,

    İk wens jullie een hele fijne vakantie. Wij hebben het hiero heel goed en mooi. Ga en kom veilig terug. Groetjes van Rabia en Nisha xxx

  • 24 Juli 2006 - 20:37

    Meta En Gert:

    25 juli vergeten we niet gauw. Jullie maken de reis van je leven, wij verhuizen 50 meter. Allebei spannend. Genieten maar.....
    smokkies

  • 25 Juli 2006 - 14:28

    Ingrid:

    Fijne vlucht en voor daarna ontzettend veel plezier, geniet, geniet, geniet is het motto dat ik jullie wil meegeven (maar dat doen jullie vast wel!).
    Ik ga nu maar eens hard nadenken over een goede opdracht....

  • 26 Juli 2006 - 08:39

    Metteke:

    Terwijl ik dit schrijf, zijn jullie 'echt' weg... Nog ergens in de lucht, denk ik?!
    Wat een ontzettend leuk idee om tijdens je reis ook iets voor een goed doel te willen doen, zeg! Ik zal eens even na gaan denken over een opdracht......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Koen en Marriet

Op deze website willen we al onze belevenissen van onze reis gaan bijhouden. Leuk als je regelmatig een kijkje komt nemen en een berichtje achterlaat!

Actief sinds 17 Juni 2006
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 12153

Voorgaande reizen:

25 Juli 2006 - 17 Oktober 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: